Úvodná stránka / SERVIS PLUS - Užívajte bez startostí

SERVIS PLUS - Užívajte bez startostí

 

Už žiadne starosti s prípadnou reklamáciu - teraz vám na vyriešenie reklamácie  bude stačí 30 sekúnd.

VYZDVIHNEME OD VÁS - NECHÁME OPRAVIŤ - DORUČÍME SPÄŤ K VÁM

Pre vaše pohodlie sme zaviedli novú službu SERVIS +, zvoz výrobkov priamo od vás do autorizovaného servisu. Vďaka priamemu zaslaniu výrobkov ušetríte čas s doručením výrobkov do servisu, čas na vyriešenie reklamácie a navyše vám ušetríte cestu na poštu. V rámci služby SERVIS + zariadime zvoz priamo z vami určeného miesta (napr. domova, práce, predajne) a to s garanciou vyzdvihnutia do 48 hod.

Prepravu výrobkov do autorizovaného servisu v rámci záruky zaistíme ZADARMO.

nahlásenie záručnej opravy: www.servis-plus.online

 
 
 
 

Ani výrobca nie je dokonalý! Aj napriek starostlivej kontrole všetkých dielov na strane výrobcu, najlepšiej technológie a prepracovanou výstupnú kontrolu produktov môže dôjsť k tomu, že jeden produkt z Ticic nebude 100% funkčný ako by mal.

Čo s tým? ... kúpil som si nový výrobok a už budem musieť poslať výrobok na reklamáciu a čakať 30 dní, budem musieť výrobok zložito doručiť späť predajcovi?

U nás vám bude stačiť 30 sekúnd na vyřešní problému. Stačí vyplniť jeden formulár a je po probléme.

VYZDVIHNE OD VÁS - VYMENÍME ZA NOVÝ KUS - DORUČÍME SPÄŤ K VÁM

Prípadná výrobná vada sa zvyčajne objaví ihneď v prvých dňoch použitia výrobku. V prípade, že zistíte, že výrobok v prvých 14 dňoch od zakúpenia nepracuje správne, objaví sa na ňom akákoľvek závada, tak vám v rámci služby Výmena + vymeníme výrobok za nový. Zariadime zvoz priamo z vami určeného miesta (napr. Domova, práce, predajne) a to s garanciu vyzdvihnutie do 48 hod ZADARMO a následne doručíme nový produkt.

 

nahlásenie výmeny: www.servis-plus.online

 
 
 
Možnosť výmeny výrobku v lehote 14 dní sa sa vzťahuje iba na kúpne zmluvy uzatvárané so spotrebiteľmi. V prípade predaja osobe, ktorá je podnikateľom a uzatvára zmluvy v rámci svojej podnikateľskej činnosti, tento nárok nevzniká. V prípade, že uvedený výrobok na výmenu už nemáme na sklade, vrátime peniaze. Výrobok musí byť v originálnom a nepoškodenom balení, vrátane všetkého príslušenstva. V prípade podozrenia, že poškodenie výrobku mohol spôsobiť kupujúci, bude výrobok odoslaný do servisu na posúdenie.. 
 
 
Prečo u nás

Nakupujte bezpečne

Sme overený zákazník portálu Heureka a vlastníme dTest a APEK certifikát.

Výdajné miesto

Výrobok si môžete osobne vyzdvihnúť na výdajnom mieste.

Tovar na vlastnom sklade

98% všetkého sortimentu máme na sklade a je pripravený k okamžitej expedícii.

Doprava zadarmo

Pri nákupe všetkých digitálnych fotoaparátov a objektívov máte dopravu ZADARMO.